Thursday, March 26, 2009

UPDATE BLOG NI.

Selemat bertemu kembali para sahabat sekalian setelah terhenti tangan untuk menulis,kata untuk ditutur, hati untuk meluahakan disebabkan kehidupan ini tak mampu kita jangkakan. Detik ini suasana penuh semangat keceriaan namun esok lusa mungkin kesedihan melanda akhirnya kita tidak berasa sesegar sebelumnya untuk terus melangkah. Maaf buat kawan-kawan kerana tidak dapat menyampaikan maklumat terkini berkaitan jQAF kerana hingga saat ini saya masih tercari-cari rentak untuk bergerak senada dengan alunan JQAF. Masih lagi tercari-cari sistem yang berkesan dari segi pengurusan tasmik, pengajaran jawi, penyusunan fail, ABM jawi, dan sebagainya. Saya mengharapkan kawan-kawan dapat berkongsi apa yang terdapat disekolah kalian bagi menambahbaik jQAF disekolah masing-masing.

2 comments:

Anonymous said...

gunakanlah kaedah mendengar yang berkesan..contohnya cara sebutan dan intnasi suara agar pengajaran dapat disampaikan...sekadar berkongsi..hehe

~bakal gpi~ said...

salam..biasanya ngajar budak2 ni dorang cenderung kpd aktiviti bermain..cdgn utk ust cuba kaedah permainan bowling o pancing ikan kalo nak mngajar jawi..skadar berkongsi input..