Monday, March 30, 2009

Terima kasih Ustaz MIOR dan Family

Alhamdulillah, petang tadi kami menerima suatu pemberian istimewa untuk family bujang seperti kami.Pemberian dari Ustaz Mior dengan sebuah mesin basuh yang masih dalam keadaan baik akan memudahkan urusan kami ahli bait untuk mengurus hak ehwal kebersihan pakaian dengan lebin cepat..hehe. Sempat juga menikmati jamuan makan yang disediakan oleh kak Izan, zaujah ustaz Mior.....Terima Kasih ustaz dan family...Jasamu kami kenang.

4 comments:

k a s e h K A M I said...
This comment has been removed by the author.
miorjqaf said...

Alahai.. malu la siap ada entri khas pulak ni.. Bukannya beri mesin baru.. Mesin dah lama tak guna. Dah lebih dua tahun tersadai kat dapur. Washing dia masih elok, cuma spin dia je yang dah tak bergerak. Korang pandai2 la betulkan sendiri ye! Harap2, dapat la meringankan sikit tugas membasuh pakaian tu.

Elleh.. ye ke sedap!? Ntah2 terpaksa je makan kot! Apapun, terima kasih atas pemberian buah pisang tu. Terima kasih daun keladi ye! :)

Hari ni saya bawa bekal goreng pisang datang sekolah.. (Dah lama tak bawa bekal ke sekolah) Ajak Rafiq makan.. Dia nak gi kelas.. pastu ada orang cakap.. nanti buruk siku sebab dah bagi makan semula.. Ada ke? :)

Apapun.. doa dan harapan saya agar kalian semua berjaya jadi seorang guru j-QAF yang cemerlang dan berjaya, juga menjadi seorang pendidik yang berguna dan berjasa.. Kalau ada masalah (tak kira lah masalah apa pun) jangan segan silu. InsyaAllah, kami akan cuba membantu setakat termampu. Okeh!

mum said...

make sure the cleaning is done regularly with that washing machine which is kindly donated to u esp when it is said that spinning a little problem .

ziha~uum said...

kt rumah di tangkak pun jgn lah segan pilu basuh kain ye...hehe