Saturday, April 25, 2009

MOS?? GERKO?? BMK?? BA??

Tukang Taip : GP


Apa perasaan korang ek bila terbaca kalimah2 kat atas tu?
Senyum - Dah siap!
Termenung Sejenak - Fikir tarikh bila cuti sek ea?
Gelabah - Tak tau kena watper?
Takde perasaan - Bab tak tau pebenda kat atas tu..

Aku?? Mula2 leh lah senyum bangga.. kuar maktab jerk terus cari bahan, buat n buat sampailah aku merasakan hampir 90% assignment tu hampir siap. Kononnya tak nklh wat keje last minute, takde kualiti.. 
Sekarang... wat masa ini.. dan di ketika ini jugak.. aku merasakan hambar.. kosong.. takde perasaan pun ye jugak.. cam nk bunuh jerk kucing Cik Semah sebelah umah bila semua assignment aku jadi zero.. kosong.. hilang dimamah hantu2 komputer.. Ku merasakan cam nk pnggil Doraemon jek putarkan waktu n panggil Giant suh nyanyi hiburkan aku hahahhaa... Tension!!


3 comments:

SoPhie said...

salam.. btol ke minah2 ni cakap gerko tugasan 2 da 3 tu bukan anta bulan 6 ni?.. bulan 6 ni anta tugasan satu jer dulu..

ashabuljqaf said...

yerla....tugasan satu je antar bulan 6 ni opiezuka

Anonymous said...

tak payah buat oi... relax la... kalut apa...

wan.. jqaf kedah